Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Cervelló és el punt d’informació municipal, el primer contacte que té el veïnat quan ha de fer un tràmit al consistori o demanar informació sobre altres serveis.
L’objectiu és donar resposta i resoldre les necessitats d’informació, gestió, orientació, tramitació i relació amb la ciutadania, facilitant l’accés a tots els tràmits i serveis que ofereix i gestiona l’Ajuntament.
Entre les seves funcions més importants hi ha la centraleta telefònica, el Registre general d’entrades i sortides de documents i tot allò relatiu al Padró municipal d’habitants (altes, baixes, canvis de domicili, volants i certificats d’empadronament...).
L’OAC també s’encarrega d’elaborar les estadístiques de població, les comprovacions del cens electoral i la gestió del tauler d’anuncis municipals. A més, coordina les visites periòdiques per tramitar les altes i renovacions del DNI amb la col·laboració de la Policia Nacional.
Quins tràmits gestiona el servei?
- Registre de les instàncies adreçades a l’Ajuntament i derivació al departament competent.
- Comunicacions de crema.
- Recollida de mobles i trastos vells.
- Recollida de restes vegetals i esporga.
- Queixes i incidències de l’enllumenat públic.
- Exercici dels drets relatius a la protecció de dades (ARCO).
- Plànols de situació i emplaçaments referits al Pla General d’Ordenació.