Selecció d’un/a inspector interí/na per a la Policia Local

PROCÉS TANCAT

Per Decret 1587/2021 de 9 d’agost amb correcció d’errades aprovada per Decret 1588/2021 de 10 d’agost s’ha aprovat la convocatòria i les Bases que han de regular el procés de selecció per cobrir amb règim interí la plaça d’inspector en cap de la Policia Local de Cervelló.

El termini per presentar les sol·licituds segons model que està publicat en aquest mateix lloc i la resta de documentació necessària finalitza el dia 14 de setembre de 2021.

Per a més informació, podeu consultar les Bases reguladores que estan a disposició en aquesta mateixa pàgina web o posar-vos en contacte amb el Departament de Recursos Humans.

Per Decret 1863/2021 de 15 d’octubre s’ha aprovat la llista d’admesos i exclosos, s’ha designat el Tribunal i s’ha acordat el següent:

  • Realització de la primera prova: 8 de novembre a les 9.30 hores
  • Data límit de presentació del projecte de gestió: 29 d’octubre

 

Darrera actualització: 13.04.2022 | 13:02