L'Ajuntament de Cervelló ha aprovat avui diumenge un nou decret amb mesures aplicables al personal municipal arran de la declaració de l'estat d'alarma per l'evolució del Covid-19 a partir de demà a les 8 hores.
La resolució limita la prestació dels serveis públics de l'Ajuntament de Cervelló a aquells estrictament necessaris per a garantir el correcte funcionament dels serveis bàsics o estratègics; i restringeix la mobilitat del personal al servei del consistori. A partir de demà dilluns, l'Ajuntament es tancarà al públic i només es prestaran els serveis següents:
Per tant, els tràmits i gestions de la ciutadania s'hauran de fer per telèfon o telemàticament pels mitjans habituals (telèfon d'atenció. 93 660 00 70 i correu electrònic ajuntament@cervello.cat)
El decret signat té efectes des d'avui i fins que finalitzi la situació d'alarma derivada del Real Decreto 463/2020 de 14 de marzo signat ahir, sense perjudici de què en qualsevol moment pugui ser susceptible de modificar-se o ampliar-se, en relació, en cada cas, amb la situació epidemiològica.
Podeu consultar el decret clicant a l'arxiu adjunt.