La unitat mòbil de la Policia Nacional es tornarà a desplaçar a l'Ajuntament per tramitar els documents el pròxim 14 de setembre.
Important: per fer els tràmits d'altes i renovacions del DNI, és necessari trucar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania per demanar hora (tel. 936600070).
El titular del DNI haurà de comparèixer obligatòriament per realitzar el tràmit dos cops, el primer dia per a aportar la documentació i el segon per a la recollida del nou document.
Requisits i documentació necessària:
Per fer el DNI la primera vegada: Partida literal de naixement del Registre Civil, Certificat d'empadronament (volant), 1 fotografia tipus carnet i l'acompanyament del pare/mare del menor amb els corresponents DNI actualitzat (aquest tràmit no es pot fer a l'Ajuntament, cal demanar cita prèvia i anar a una comissaria de la Policia Nacional)
En cas de pèrdua o robatori: 2 fotografies tipus carnet.
Per renovació al mateix domicili: 1 fotografia, el document caducat.
Per renovació per canvi de domicili: Volant d'empadronament i 1 fotografia.
L’expedició de passaports només es fa a les comissaries de la Policia Nacional i cal demanar cita prèvia:
-Per telèfon trucant al 060
-Per Internet al web oficial citapreviadni.es