Es reactiva el servei de renovació del DNI després de les vacances

Dijous, 1 de setembre de 2022

La unitat mòbil de la Policia Nacional es tornarà a desplaçar a l'Ajuntament per tramitar els documents el pròxim 14 de setembre.

Les persones que necessitin realitzar aquesta gestió hauran de sol·licitar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania, personalment o via telefònica (93 660 00 70). Podeu consultar la documentació que cal aportar així com els requisits a omplir clicant aquí o a l’enllaç adjunt.
 
La recollida del nou document serà el dia 16 de setembre, de 9 a 10.30 hores.
 

Important: per fer els tràmits d'altes i renovacions del DNI, és necessari trucar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania per demanar hora (tel. 936600070).

El titular del DNI haurà de comparèixer obligatòriament per realitzar el tràmit dos cops, el primer dia per a aportar la documentació i el segon per a la recollida del nou document.

Requisits i documentació necessària:

Per fer el DNI la primera vegada: Partida literal de naixement del Registre Civil, Certificat d'empadronament (volant), 1 fotografia tipus carnet i l'acompanyament del pare/mare del menor amb els corresponents DNI actualitzat (aquest tràmit no es pot fer a l'Ajuntament, cal demanar cita prèvia i anar a una comissaria de la Policia Nacional)

En cas de pèrdua o robatori: 2 fotografies tipus carnet.

Per renovació al mateix domicili: 1 fotografia, el document caducat.

Per renovació per canvi de domicili: Volant d'empadronament i 1 fotografia.

L’expedició de passaports només es fa a les comissaries de la Policia Nacional i cal demanar cita prèvia:

-Per telèfon trucant al 060

-Per Internet al web oficial citapreviadni.es

Darrera actualització: 14.09.2022 | 15:08