Coronavirus: més vies d’atenció al contribuent a l’ORGT

Dimecres, 27 de maig de 2020

La Diputació de Barcelona ha ampliat les vies d’atenció al contribuent existents davant la impossibilitat d’oferir el servei de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT de forma presencial.

Per aquest motiu, l’ORGT, a més de continuar donant resposta als telèfons genèrics del Call Center (932 029 802 i 932 029 805), ha ampliat aquest servei amb la publicació dels correus electrònics i els telèfons de contacte d'un centenar d'oficines d'arreu del territori que ofereixen servei telemàtic de forma directa.

D’altra banda, l’ORGT ha posat en marxa a la seva pàgina web www.orgt.cat, els serveis ‘Vull que em truqueu’ i ‘Vull fer una consulta per e-mail’ per facilitar la comunicació directa amb els contribuents.

A través d’aquest servei, qualsevol ciutadà pot donar el seu telèfon o el seu correu electrònic i serà atès amb la major brevetat possible.

A banda d’aquest nou sistema, la ciutadania  de Cervelló pot posar-se en contacte amb l’oficina a través del correu orgt.cervello@diba.cat o dels telèfons 934 729 107 i 674 797 401 en horari de 8:30 a 14 hores.

Cal recordar que l'Organisme de Gestió Tributària gestiona els impostos i tributs municipals d'acord amb els calendaris fiscals que aprova cada ajuntament de la província que ha delegat les seves competències a favor de l'ORGT. Podeu consultar el nou calendari fiscal de Cervelló en aquesta web o clicant aquí.

Darrera actualització: 27.05.2020 | 15:10